Juan Bolaños Jurado
Estratega de marca
Treballa en estratègia de marca i identitat verbal en l’Estudi Pablo Gallego. És cofundador dels col·lectius d'acció cultural ARDE, Ciudad Creativa i Luneados. Ha estat gerent en l’Associació d'Empreses amb Productes Ecològics d'Andalusia (EPEA) i responsable de promoció a la Federació Espanyola d'Empreses amb Productes Ecològics (FEPECO). És llicenciat en Empresarials per la Universitat de Còrdova (UCO) i postgraduat en Màrqueting per la Universitat de Manchester.
Especialment interessat en els espais de trobada entre la classe creativa i els agents econòmics que comparteixen un mateix territori, ha desenvolupat projectes com Ciudad código, una interpretació de la ciutat amb l’ús d’un sistema de representació de codi i dades; Las palabras del vino, una indagació sobre els vins generosos de la denominació d'origen Montilla-Moriles; i Arte fértil, una reflexió sobre la situació i el rol de les arts a la província de Còrdova.